1 Kasım 2015 Pazar

Pazar Yazısı - #23 - Bir Seçim Pazarı Daha


7 Haziran 2015 tarihli seçim günümüzden sonra, 1 Kasım 2015'de tarihe geçecek bir seçim günü oldu. Beklenen gün nihayet geldi ve dualar edildi, şimdi seçim sonuçlarını yavaş yavaş alacağımız akşamdayız. Önce halkımız sonra da vatanımız adına, hayırlı bir sonuç çıksın diliyorum. Biten bu Pazar akşamının sonunda mutlulukla bitirelim günü ve güzel günlere götürecek bir yönetim alsın ülkemizi ele inşallah...

Bu Pazar bizim de elbet gündemimiz seçim idi. Demokrasi ile yönetilen bir vatanda yaşamak demek, onun demokratik süreçlerine katılmayı da layığıyla yerine getirmek demektir her zaman. Bu demokratik yaşam hakkımız adına, oy verdik bizlerde bugün; üstteki resimde Türk bayrağımızın asılı olduğu ortaokulda...



Ve bugünün resimleri olan 3 fotoğraf; hem güzel anılar yaşattı bize hem de bugünü ölümsüzleştirdi işte. Arabamızı park ettiğimiz sitenin içinde "İzindeyiz" yazılı bir Atatürk bayrağı vardı. Oyumuzu vermeye gitmeden önce dikkatimi çekti ve fotoğrafladım, oyumuzu verip arabamızın yanına geldikten sonra da annem ve babamı fotoğrafladım... Ben tesadüflere fazla inanmam, hayat birçok işaret ile doludur çoğu zaman bence. Haklıyı haksızı ayırt etmek için büyük çabalar sarf etmiş atam ve onun yanında savaşmış atalarımız ve dedelerimiz; bunlar da tesadüf değildi mesela... 

Vatanımızı atalarımızla beraber kuran, cehaletle, kadına yapılan haksızlıklarla ve zulme uğratılan kişilerin yanında duran ve millet olmak için tüm ömrünü harcamış olan kişilerden biri idi bizim büyük önderimiz. Ve onun önderliğinde Kurtuluş Savaşında ve daha birçok cephede savaşan tüm milletimiz... İlerlememiz için bir işaretin simgeleriydiler, ruhları şad ve mekanları cennet olsun...

Okul ortamında da aile ortamında da Atatürk'ümüzün izinde sevdim bu vatanı ve milletimizi, cefakar ve fedakar olabilmenin yollarını açtıkları için... Ve biz bu Cumhuriyet kurulmadan öncesinden beri, gerilemeyi değil ilerlemeyi hak ediyoruz hala. Ve dilerim ki bu ilerleme için, hakkıyla görevini yerine getirecek bir hükümet kurulur seçim sonuçlarından sonra. İzinde olduğumuz şeyler, hak hukuk ve insanlık adına olsun. Ben ve ailem bunu diliyoruz. Bu akşam mutlu bitsin ve yeniden güzel günlere erişelim; acılarla ve korkularla geçen 5 ayın ardından, yeniden korkusuz ve hür olarak... Bu sefer son olsun.

Annem, babam, yani ailem ve kendim adına sevgilerimizi sunarım. Hepimiz için önce insan, önce hak ve hukukla adil yaşam diyebilecek ve sözünü tutabilecek bir hükümet diliyorum... Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...