7 Haziran 2015 Pazar

Pazar Yazısı #16 - Bir Seçim Günü


Bir Pazar yazısından yine merhaba demek ne güzel. Olmuş baya, Pazar Yazısı yazmayalı. Bugün Seçim Günü ve henüz oy kullanmaya gitmeden önce yazıyorum. Ülkemiz adına en hayırlısını isteyerek oy kullanmaktan başka yapabileceğimiz birşey yok diyorum. Tabi bir de, benim gibi güçsüz ve sandık başında bekleyemeyecek durumda olmayanların sandık başlarında oylarımıza sahip çıkmaları gerek. Hepimiz için hayırlısı olsun, ben oyumdan ötürü pişman olmayacağım da, dilerim herkes de kullandığı oydan ötürü pişman olmasın. Bilinçli oy kullanalım, bu seçim ülkemiz adına daha da önemli konumda şimdi. Allahım çıkarları için vatandaşı harcayan devlet adamlarına bırakmasın inşallah bizleri; AMİN...

Üstteki resime gelince, o resim de dünden. Balkonda otururken, uzun bir seçim konvoyu geldi yokuştan yola indi. Bir baktım yunus polisleri durdurmuş tüm arabaları, seçim konvoyu için. Her seçim konvoyuna yapılıyor mu bu olay, diye düşünmeden edemedim. Kötü bir şey de değil aslında ama, ben ister istemez bu durumdan rahatsız oldum. Sonra babama da söyledim akşam, "olmalı kızım, ama tüm partilere yapılmalı ayrımcılık olmadan." dedi. Bende ancak böyle hak verebildim. Ama nedense rahatsız oldum işte, seçim arabaları, bangır bangır "bizi seçin" bağırmaları. Seçim zamanında en sevmediklerim; her yerin sadece ve sadece seçime odaklanması ve aöf sınav sonuçlarının da ertelenmesi birçok şey gibi... (Bu sefer, final sınavlarımızın sonuçları açıklamaları ertelendi de.)


Neyse, sabah ablamlar erkenden gidip eski semtlerinde oylarını kullandılar. Malum seçim sebebiyle ikametgahları hala o semtte sanırım. Erkenden oylarını kullanıp geldiler, sonra da kahvaltı öncesi Kağanımın konu mankenliği yapmasını izledik tek bir ceket ile. Baba oğula kocaman bir maşallah, nasıl da doğal çıktılar...

Böyle başladık ve akşama da stresli bir sonuç telaşı başlayacak yine. Kendimi şimdiden hazırlıyorum akşama, televizyon karşısında oturup elime kitabımı alıp 1 kitap bitirmeyi planlıyorum. Malum bugün televizyonlarda sadece seçim odaklı programlar var. İnternet seçim odaklı, herşey ama herşey seçim odaklı... İnsanın böyle zamanlarda ülkeden kaçası geliyor, bir insan siyasetten bu kadar mı hoşlanmaz derseniz; tercihim ve düşüncem olsa da, seçim zamanlarında aynen bu kadar bunalıyorum işte siyasetten. Bu birkaç zamandır var ama, eskiden bu kadar değildi sanırım. Oy kullanmaya başladım başlayalı oldu işte. 1 Referandum ile beraber 4. oyum bu. Hepimiz için hayırlısı. Dualarım bende saklı, Allahım yüzümüzü güldürsün diliyorum. Sevgiler, mutlu pazarlar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...