31 Aralık 2014 Çarşamba

2015'e Bırakıyorum, 2014'ten Kalanları...

2014'ten 2015'e Geçerken, 2015'e yarım kalmış birkaç şey bıraktım. Yetişmedi, ne yapalım... :)

Bir de tüm üzüntüleri ve kötü düşünceleri 2014'e bıraktım... :)


Resimde yazan 14 filmi ve bu yazımdaki izlemek istediğim filmleri izlemeyi, 2015'e Bıraktım... :)



2015'e Bıraktım; kütüphanemdeki okuyamadığım kitaplarımı...

Kitaplar okudum 2014'de, ama sonbaharı verimli geçiremedim maalesef. Okuyacağım kitaplar bıraktım 2015'e kitaplığımda... Üst resimdeki kitaplardan sadece 2 tanesini okuyabildim bu sonbaharda, Sherlock Holmes-Ölümün Sesi ve Rita Hunter-Ruhun Ateşi... Bu iki kitap, 2014'te okuduğum son 2 kitap oldu. :)

Oysa Sonbaharda okuyup, kütüphanemde okumadığım kalmayacak diye düşündüğüm bir çok kitabım vardı. 2014 için, 25 kitap okuyacağım yine demiştim, ama sadece 12 kitap okuyabildim. 

2014'e okumuş olarak bıraktım şu kitaplarımı;

1.) Julia Quinn-Yüreğe Söz Geçmiyor
2.) F. Scott Fitzgerald - Muhteşem Gatsby
3.) William Sheakespeare- Toplu Öyküler (1)
4.) Khaled Hosseini - Uçurtma Avcısı
5.)Sarah Jio - Mart Menekşeleri
6.) Melissa Senate - Aşk Tanrıçasının Yemek Okulu
7.)Jack Canfield - Tavuk Suyuna Çorba - Gençlerin Yüreğini Isıtacak Öyküler
8.) W. Bruce Cameron - Can Dostum
9.) W. Bruce Cameron - Can Dostumun Yolculuğu
10.) John Steinbeck - Fareler Ve İnsanlar
11.) Rita Hunter - Ruhun Ateşi
12.) Sir Arthur Conan Doyle- Sherlock Holmes- Ölümün Sesi

Ve 2015 için kitap okuma hedefimi; 50 olarak bırakıyorum. :)


Ve son olarak sağlığım konusunda 2014; kararlı ve verimli geçen bir yıl oldu benim için. 

Evde egzersizlerimi yapmaya başladım kendim de ve bırakmama kararı alarak sürdürdüm de sürdüm. 2014, sağlığımı koruma alışkanlığını edindiğim bir sene oldu... 

Ve son aylarında, ek tedavi şansını elde ettiğimiz bir sene oldu, 2014. Uzay Terapiye başladım, devletin bize verdiği imkan ile. İyi geleceğine inandığım ilk tedavi deneyimlerimi Aralık'ta gerçekleştirdik. 

2015'e Bıraktım; sağlığına dikkat eden bir Didem ve sağlığı konusunda ilerleme kararlılığında bir Didem KÖSE... :) Daha zayıf bir Didem bıraktım, daha öncesine nispeten... :) 

Ve 2014'e Bıraktım; olmayacağını anladığım şeylere üzülmeyi ve mutsuzluğu hayatımda yer edindirmeye çalışanları. Sadece ailem ve dostlarımla biriktirdiğim anılarım var aklımda ve kalbimde... 


İnanıyorum ve diliyorum ki; 2014 gibi 2015'te, dolu dolu, verimli, sağlık ve huzur dolu bir yıl olsun...

Mutlu Yıllar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...