1 Mayıs 2021 Cumartesi

Nisan'ın Son Haftası - Nisan 2021

 


Nisan 2021'in son haftasına İkinci Covid aşılamamızı yaptırarak başlatttık, aynı akşam 17 günlük karantinanın haberini ve detaylarını almaya başlamıştık. Şimdi ise iki gündür ülkecek yine karantinadayız... İki yıl önce bunları hiç yaşayabileceğimizi düşünemezken, günler çoook hızlı geçiyor... Diliyorum ki bu son olsun sevgili okuyucu, son kapanmaya girelim; bir çıkalım ortalık sakinleşmeye, sağlık durumları iyiye dönmeye başlasın. Buna her birimizin ihtiyacı olduğunu gördüğümüz duyduğumuz ve farkında olduğumuz günler yaşıyoruz ne yazık ki... :/

Biz bu hafta eski düzene kısa süreli dönüş yapmıştık. Eniştem Covid hastalığını yenip işine dönmüştü, ablam evlerini temizleyip çocuklarını aldı evlerine döndü.. Demem o ki, bir arada yaşamaya alışmış ve düzen sıkıntısı çekmeye devam ediyorduk ki; tekrar eski düzene geri döndük. Salı'dan beri annem ablamlara gidip çocuklara baktı geldi, babamla ben sabahları beraber, öğlenleri kendi işimizde bitirdik haftayı... 

Defnemle Kağanımı evlerine gönderdik, ev sessizleşti ya; ben pek alışmışım meğer. Hızla kendi planlarıma döndüysem de, evde onların yokluklarını aradım bu hafta... Pazartesi günü aşıya gidene kadar bizimle idi çocuklar yine, akşam evlerine bıraktık. Şu saçları iki yandan toplu bıdığa nasıl dayanayım; öyle bir aradalık istiyorum ki aslında, içinde düzen de olsun ama olmuyor maalesef. Herkes kendi evinde daha güzel.. :)

Neyse, konulardan sapmayalım; Salı günü 20 günlük karantinamız başlamadan önce yine son evde fizik tedavimi aldım fizyoterapistimden. Nisan ayının son dersi idi benim için ve 20 gün boyunca fizik tedavi yüzü yok yine bize, malum kurumlar da kapandı yine. İşte bari bu son dememin ilk sebebi bu, 2020'de 3,5 aylık kapanmada yaşadığımız sıkıntıları mevsim sıcakları geliyor diye yaşamayız diye umuyorum ama belli de olmaz!


Yani siz siz olun, bizim gibilerin de kapanmalarda ne çektiğini unutmayın istiyorum, sıkıntıdan üç günde iki dizi bitirdim! Uzun zamandır bu kadar harıl harıl dizi izlemeyen ben; önce The Legend Of The Blue Sea adlı kore yapımı dizinin son 7 bölümünü izleyip bitirdim. Sonra yetmedi, The Winx Saga: Fate (Winx Efsanesi: Kader) isimli 1 sezonluk Netflix dizisini de bitirdim... Yeni sezonu gelecek diyorlar ama tarihi yok, ben çok beğendim! Umarım bir an önce ikinci sezonu da gelir, ne diyeyim... :)

Farmasi işim çok iyi gidiyor şükür... Üstteki kolajda gördüğünüz ürün siparişlerimiz, Nisan ayının son siparişi idi; birçoğu ev ihtiyacı, ramazan bereketi indiriminden uygun fiyatlı aldığımız ürünler. Diş macunlarım da benim müşterilerime sunacağım numune niteliğinde hediyelerim olacaklar... Diyeceğim o ki, şöyle bir zamanda en doğru kararı verip bu işe girdim; hem böyle bir işi yapabilecek gücüm hem de meğerse hevesim varmış benim! Siz de yapmayı düşünürseniz, bana e-posta yazmanız yeterli. E-postama ulaşabileceğiniz bilgi de bloğumun sağ tarafında... :) Nisan'ı da Liderlik seviyesinde bitirdim çok şükür, gelin sizin de kazanç planınızı yapıp beraber hareket edelim. Ne demiştim; denemeden bilemezsiniz, yapacağınızı veya yapamayacağınızı...


Özetlemek istediğim için burada işte bu yazı, Nisan 2021 unutamayacağım güzellikte şaşırtıcı ama bir o kadar da sıkıntılı bir aydı. Hem bereketli idi hem de hastalıklarla dolu...

-- Nisan çalışma ile başladı öncelikle, çok çalışma ve bol bereketli bir aydı benim için. Liderlik unvanı ile bitti benim için ama bir o kadar da neyin içinde olduğumu öğrendiğim bir ay oldu iyice. Aslında azmetmem gereken ve işime sıkı sıkı tutunabilmemle, unvan kendini tekrarlayabiliyormuş. Nisan bitti, Mayıs başladı ve benim hissettiğim şu; ben daha fazlasını da yaparım azimle ve Allahın izniyle... :)

-- Sonra hastalıklar vardı, Nisan'ın yarısından itibaren önce eniştemin Covid pozitif olması, sonra onun haricinde bizim evde kaldığımız sürecin son haftasında; tam da o iyileşirken, sırasıyla geri kalan bizlerin nezle olmasıyla devam eden süreç; bizleri yer yer korkuttu yer yer de birbirimize bağladı yeniden. En son çocuklara bulaştı ki, en korkutucu olan da oydu zaten... Ama şükür ki sadece nezle idi, burun ve göz akıntısı ile devam eden süreç hepimizde 2-3 gün içerisinde bitti; ağrısız ve sızısız! (: 

--- Velhasıl, sağlık olsun be okuyucu; hep sağlık olsun, başarının da mutluluğun da huzurun da içerisinde... Hep sağlık olsun en güzellerin içerisinde... 


Son olarak, dizilere sardım bu ara; bir yandan çalışıyorum da, ama kuşum Maviş'e ilgimi sevgimi de vermeyi ihmal etmiyorum... Dün dizimi bitirmiş bir yandan oyun oynamaya başlamışken, kuşum beni izliyor halde uyuya kaldı. Söylüyorum, şöyle bir cana kafayı takmaz mısınız siz de evinizde? Evin içinde bir insan daha yaşıyor benim için, o kadar umursuyorum ve bu durum çok hoşuma gidiyor... <3 Mavişime de tüm ev hayvanlarına da sağlıkla, güzel günler diliyorum cümlemize...


Mayıs öyle güzel gelsin geçsin ki hepimiz için okuyucu; hedeflerimize ulaşalım, sağlık mutluluk ve başarıdan yana bereketle şu ayı da geçirelim. Nisan önemli idi, Mayıs çok daha önemli. Çünkü her gün yeniden başlangıç yapmaya bir sebep aslında. Böyle bakabilirsek, hiçbir şey olmasa bile güzel geçiyor günler geceler... 

Hepimize mutlu bir ay diliyorum; sağlık, mutluluk, başarı ve bereket dolu. 17 günlük karantinaya girdik, evlerimizden çıkıp sağlıklı günlere koşalım inşallah... =)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...