10 Mart 2021 Çarşamba

İlk BkmKitap Alışverişim Geldi - 09.03.2021


Aylar sonra bir kitap alışverişi yazımdan daha merhabalar... :) 

Okudum yazılarım kadar; yeni kitaplarımdan bahsettiğim bu yazıları yazmak da, bu tarz yazıları okumak da çok hoşuma gidiyor. Aylar sonra böyle bir yazımda beraberiz şükür...

Ben bu tarz yazıları şu yüzden seviyorum; farkettim kim ne okumuş, hangi kitabı neden almış ve onun dikkatini çeken yazar veya kitabın detayları nelermiş okumak çok güzel... Çünkü çoğu zaman sonrasında bir bakıyorum bir fikrim oluşmuş, bazen en okumam dediğim kitabı bile almışım ve önyargım kırılmış! :)

Ve bu yazımda da; onca kötü yoruma karşı "yok ya, ben Bkmkitap'tan kitap almam!" deyip, Şubat 2021 sonunda Bkmkitap'tan yaptığım alışverişimi ve biraz kitaplarımı neden seçtiğimi okuyacaksınız. Çok şükür ki pişman değilim! Az biraz bekledim ama neyse ki elimde okuduğum birkaç kitabım da var diye geç gelmesini sorun etmedim... (=


Benim için bir kitap alışverişinin sonucunda büyük hayal kırıklığı yaşamam için, kitaplarımın çok geç gelmesi ve de eksik veya hasarlı gelmesi yeterlidir... Diyebilirim ki yani; kitapların geç gelmesi bir sorundur kabul, ama o kitapların hasarlı gelmesi daha da büyük bir sorundur... Benim bu üstte gördüğünüz kitapları ve okuma gözlüğünü sipariş ettiğim tarih 27 Şubat 2021 idi, ama daha dün geldi. Ama dediğim gibi hepsi hasarsız ve eksiksiz idi. Dilerim benim gibi Bkmkitap.com sitesinden alışveriş yapanlar da, sağlıcakla kitaplarına eksiksiz ve hasarsız kavuşabilirler...

Bilmeyenler için not edeyim; Bkmkitap ile ilgili Twitter gönderilerine bakacak olursanız, birkaç tanesinden hariç hepsinin "alışverişlerinin hala kargolanmadığı" yönünde şikayet bildiren mesajlar olduğunu görebilirsiniz... Bkmkitap'a bıraktığım siparişten sonra, ta ki dün elime geçene kadar gördüğüm üzere bir sistem hatası mevcut. Siparişimin hazırlanması için başlayan 7 günlük hazırlık sürecinde, ilk iş gününden başlayıp dün sabaha kadar sadece bir tane kitabımın "tedarik sürecinin başladığı" yazıyordu. Gerisi için hiçbir bilgi bulunmamakta idi. Ta ki dün sabah kargo firmasından "kargonuz var" mesajı verildikten sonra, siteye girip baktım ki hepsinin karşısında "kargoya verildi" ibaresi yer alabilmişti! 

Hak verirsiniz ki, ben de kitaplarım gelene kadar endişe duydum; ya bir ay benim de kitaplarım gelmezse, bir ay sonra birçoğunda olduğu gibi benim kitaplarım da "eksik veya hasarlı kitaplar gelirse?" diye endişe duydum... Yapacak bir şey yoktu ama iade süreci sıkıntılı olacak da olsa bunu göze almıştım bir kez, deneyecektim ve gerekirse bir daha tercih etmeyecektim! Şikayetlerle bir şekilde hakkımı arardım gerekirse... 


Böyle düşünüp verdiğim siparişleri heyecanla bekledim. Kitaplarım elime geçince, birçoğu okumak istediğim kitaplar listemde bulunan kitaplarımı indirimde görüp aldığımdan yana da bir kez daha mutlu oldum... (=

İki kitap harici -"Goblin" ve "Satranç"- diğer kitaplar okuma listemde bulunan kitaplar idi. Gerek instagram üzerinde kitap arkası yazıları ve yorumlarını okuduğumdan ötürü dikkatimi çekmişti, gerekse de kendim beğenmiştim (misal Gülhisarlı Terziler, Hüsnü Arkan'ın yazar kişiliğiyle de tanışmak istediğim için okuma listemde idi).

Bu sıralar Kore dizilerini çok izler oldum. Özellikle "The King: Eternal Monarch (2020)" dizisinden sonra, kore dizilerine daha çok ilgi duyar oldum! The King adlı dizi için düşündüklerimi ve hissettiklerimi, geçen ay diğer bloğumda yazmıştım. O yazımı burada bulabilirsiniz... :) 

Goblin'i tahmin edersiniz işte ne sebeple aldığımı... The King'den sonra, "şimdi hangi kore dizisini izlesem ki?" diye listeleme yaptım. Goblin de o listeye girmişti. Fakat kitap alışverişimi yaptığım sırada, Goblin adlı dizinin kitabının çıktığını görünce; "ben hiç kore bir yazar okumadım, niye olmasın ki!" dedim... Önce kitabını okuyacağım için, Goblin dizisini izleme sürecimi epey sonraya attım işte. =)


Sabır (Lisa Valdez), Aşka Düşünce (Marie Force), Yarım Kalan Kalpler (Marilyn Pappano) ve Yolunu Kaybeden Anıların Bekçisi (Ruth Hogan); instagramda çok kez karşıma çıkıp, konuları da ilgimi çektiğinden sebep okuma listemdeydi zaten. Bu kitaplar da Bkmkitap'ta ekstra indirimde idi...


"Gülhisarlı Terziler", Hüsnü Arkan ile tanışma kitabım olsun çok istemiştim; onu da listemde olduğu için aldım, "Aşka İnanınca" adlı kitabı da çok sevdiğim Nicholas Sparks filmleri gereğiyle kitaplarıyla tanışabilmek için aldım. İki okumak istediğim yazarın kitapları da indirimde değildi ama nispeten fiyatları iyiydi... 

Satranç adlı kitaba gelirsek; ben kitaplarımı seçerken, satranç oyununa ilgisi olan Kağancım gördü kitabı. Her ne kadar ona karşı "ben o kitabı okudum ve yaşına uygun değil Kağancım!" desem de, kıyamadım ona ve sepete atmakta buldum çareyi... Kendim daha önceden okudum ama şimdi okuyamasa illa ki daha sonrasında okur, alayım en iyisi dedim işte.. :)

Okuma gözlüğümüze gelince; 50 TL ve üzeri alışverişlerde, 9.90'a geliyor diye almıştım, onu da Kağanıma aldım. :) Malum benim gözlüğüm var, yeğenimi okumaya daha da heveslendirmek ve cesaretlendirmek içindi bu girişimim. Bence başarılı oldum, resimde gördüğünüz üzere hem o beğendi hem de biz çok beğendik... Kenarlarında küçük düğmeleri var, iki kenarda da ışıkları var... Karanlık olarak gündüz banyoda denedi yeğenim ama geceleyin de yeteri kadar aydınlatıyor elinizdeki kitabı. Alacak olanlara duyurulur, küçük ama işlevsel bir tercih kesinlikle... =)


Velhasıl; elimde Efsane (İskender Pala) adlı kitabım var şu an. O bitince ilk önce Aşka Düşünce adlı kitaptan başlayarak bu alışverişimde aldığım kitaplarımı da okumaya başlayacağım... 

Heyecanlıyım, mutluyum ve şansımın bu sefer yaver gittiğine gururluyum... Bir daha sipariş verir miyim Bkmkitap'tan dersek, aynı şartlar altında sipariş verebilirim; elimde okuma kitabım olduğu süreçte ve acele bir kitap sipariş etmeyeceğim zaman diliminde yani. Şayet hediye kitap alacaksam tercih edeceğim kitap sitesi "Kidega" olurdu mesela; oranın hem sisteme her kitapla ilgili bilgi işleyişi hem de özeni takdir-e şayan, birçok kez bahsettiğim gibi! :) 

Bu yazımın sonunda tavsiye eder miyim derseniz bkmkitap'ı, benim koşullarımda olduğu gibi sipariş verecek olursanız tabii ki de öneririm. Ama acele kitap istiyorsanız, Kidega sitesini tavsiye ederim... =)

Yazımı okuduğunuz için teşekkürlerimle ve okudum yazılarımda görüşmek üzere! 
Sevgilerimle... (:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...