8 Eylül 2017 Cuma

Antalya'dan Yanıma Kar Kalanlar - 08.07.2017


Dün eve dönüş yolculuğunun ilk ayağını atlatıp Ankara'ya geldik. Haftasonunun son gününe dek buradayız gibi görülüyor. İyi veya kötü, günlük veya konulu; yazmamak beni acayip boş hissettiriyor. Ama bilgisayar başında yazmamak da bir o kadar eksik hissettiriyor...


Yengemin annesigildeyiz dün akşamdan beri, zor olacak derken buraya eve çıkmamız da kolay oldu şükür ki... Şimdi Ankara'da olmanın tadını çıkarmaya öalılıyor ve Antalya'dan yanıma kar kalanları düşünürken telefondan yazmaya karar verdim. Dünden önceki yani Antalya'dan dönmeden önceki akşam dostum Mero getirmiş bu kitabı, ne zamandır okumak istiyor ve ondaki kitabı almak istiyordum. Aldım yanıma ve eşlik etti yolculuğumuza. Bugün de okumaya başladım...

Sehpada duruyor iken düşündüğüm; "Yanıma neler kar kalmadı ki bu 8 günde, dolu dolu geçti yine ve çok anı biriktirdim kendime..." idi... O yüzden bu yazıyı yazıp ne yaptığımızı not edeyim bari dedim. Sonra eve dönünce resimleri ile beraber yazacağım yazıları buradaki notları bağlantılarım diye düşündüm... :)




Antalya'da ne yaptık bu 8 günde;

-- Yolculuk sonrası uyandığımız ertesi gün arife günü idi. Arife günü, sabah Hatice yengem kahvaltı sonrası annesinin evine hazırlığa gitti. Yengemlerin evde de, yengemin annesigilin evde de toplu yemek yeme heyecanı ile bir şeyler hazırlandı ve akşam Yengemin annesigilin eve geçti herkes; ben ile Mero hariç. Saniye Kivram ile Kamil kivrama da yoldan geldikten sonra oldu bu. Sanırım en sakin oturup konuşabildiğimiz bir akşam o oldu Merom ile...


-- Bayramın ilk günü, kurban kesme telaşı ile geçti kimileri için. Akşam olup da yengemlerin annesigile yemeğe ve bayramlaşmaya geçene kadar da bizim için evde oturmakla ve sakinlikle devam etti...

-- Bayramın ikinci günü; Köprülü Kanyon'a, Başkonak denilen yere gittik. Topluluk ile gezi epey eğlenceliydi, Gemlik tayfası biz ve Ankara tayfası Kivramları gezdirdi yengem dayım ve İncim... Resimlerinden ve yazısında neler döküleceğimi merak ettiğim yazı doğrusu eve dönünce...

-- Bayramın üçüncü günü, 40'ı dolmuş olan Hüseyin dedenin 40 yemeği vardı. Akşam üzeri hazırlanıp gittik. Allah kabul etsin, herşeyiyle dört dörtlük ve fazlasıyla hüzün dolu bir akşam üzeri oldu. O akşam okuma yapıldıktan sonra toplanma ve biraz o hüzünle oturduktan sonra oradan ayrıldık. Gemlik tayfa biraz hava almaya diye çıktık sahile ama tekerlekli sandalyem olmadığından ötürü yer bulabilmek ne fayda?! Saat 22.00 oldu ve avmler de kapanacaktı. Biz Lunapark a gittik, sonra Merom-abisi ve İncim de geldi, akşam rengarenk bitti...

-- Bayramın son günü öğleden sonrası Phaselis Antik Kentinde piknik keyfi ve de deniz keyfi ile geçti. Biz Gemlik'lilerden Antalya'lılara katılan bir tek dayım vardı deniz sefasına, Antalya'lılardan denize girmeyen de bir tek Merom vardı... :) Oranın da tadını en çok ben çıkardım galiba, kamp sandalyesine kuruldum yengemlerin ve kulağımdaki müzikle doğaya eşlik ettim. Diğerleri gezerken bol bol düşünebildiğim ve yanımdakilerle bol bol doğanın keyfini çıkarmaya çalıştığım güzel bir gündü yine. Şükür...

-- Ertesi günün öğleden sonrası Avm'de geçti. Kuzenim Gizoş ile Mark Antalya'yı gezdik önce, hanımlar da  birkaç çarşı gezisine çıktılar. Sonrasında önce biz Hatice yengem ile buluşup bir şeyler yedik, diğer hanımlar ile buluşup kahve içtik sonra da toparlanıp eve geçtik. O akşamın gece 4'te bitmesine, okey müsabakalarının başlaması sebep olmuştu bir de... :)

-- Ertesi gün ise dönüş günü öncesi idi; o gün de Topçam Günü Birlik Piknik Alanında öğleden sonramız geçti ve bir günü orada bitirdikten. Eve döndüğümüzde duşlar yapılıp sohbet masasına oturduk ama saat 5te yatmamız gerekti, öyle doyamadık sohbete; Meryem'i uykuya saat 3te yolladıktan sonra; Gizem, Tolga ve ben olmak üzere...

Antalya'dan yanıma kâr kalan birçok anı oldu yine, ama bu sefer gezi odaklı idi... En sevdiklerim; Gizoşla gece sohbetlerimiz, Meromla her fırsatı değerlendirip yan yana oluşlarımızı değerlendirmelerimiz, Meromun abisi ile beraber 4lü olup okey ve tabu oyun anlarımız ve bilimum sohbet ve gezilere şahit olmak..  Her birini sevmişim ben bu tatilin galiba, zira 8 günlük Antalya'da bayram tatilimiz bunlardan ibaretti; dostlar sağolsun ve varolsun. :)

Eşlik eden herkese selamlarım, sevgilerim ve özlem dolu hislerimle... Görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...