10 Aralık 2016 Cumartesi

Yılbaşı Konseptleri Ve Planlar; En Sevdiklerimden


Bir an önce Kasım'dan kalan yazılarımı bitirmem gerek, diye düşünerek Kasım'dan kalan resimler ve düşüncelerimle geldim bugün buraya. Nihayet... Biraz daha yazmazsam diğer yazılara da ağırlık verme hissiyatım yok olup gidecek gibi geliyordu çünkü bana. 

Aralık geldi; bir yılbaşı heyecanı daha benden başkalarını yavaştan yavaştan sardı mı henüz anlayamasam da sosyal medyadan, benim heyecanım yine herkese göre erken ama bana göre tam zamanında başladı. Kasım sonu, Aralık başı yeni bir yıla kavuşmaya girişmek demek benim için çünkü. Ve bu süreçlerde en sevdiğim de; yılbaşı konseptleriyle süslenmiş mağazaların vitrinlerini, Avm'lerin ortak alanlarını, dergilerin kapaklarını ve içeriklerini, her internet sitesinin de kendini bu yönde hazırlayışlarını takip etmelerim. Unutmadan, bir de Yılbaşı hediyeleri ve temaları için DIY projeleri hazırlayan vloglar var... Bunlar benim en sevdiğim konseptlerden birinin, Yılbaşının - yeni yılın gelişinin sesleri...


Yeni bir yıl heyecan, yeni umutlar ve daha da canla başla hayata sarılma arzusu uyandıran etmenlerden biri benim için. Sebebi belli değil mi? Hepimiz yeni bir yıla girince, sanki her şeye yeniden başlıyormuş gibi hissetmiyor muyuz? Bende bu durum senelerdir var. Her sene vazgeçilmez bir telaş; içten içe ve yer yer haykıra haykıra gerçekleşen bir süreç. Sonraları genelde fiyasko ile sonuçlanan ama insana bir o kadar da umut veren kararlar alıyoruz mesela. Gerçekleştirebilenlere helal olsun diyorum, kendi gerçekleştirdiklerim için de kendime helal olsun'u eksik etmiyorum tabii... 

Seneler önce zayıflayacağım diye başladığım yolda; üç senedir ancak bir yol katedebildim ve bu durum bu sene kalıcı olma yoluna girebildiğim bir süreç oldu. Artık aldığım kiloların üzerine yenilerini arttırarak eklemediğimi düşündüğüm günler yaşayabiliyorum...

Egzersizlerimi aksatmayacağım dedim; daha önceden kendi yaptığıma şimdilerdeki kadar ağırlık vermezken, 3 yılda deli bir gayretim var. Artık sorumluluk alma yaşlarıma geldigimi hissettiren cinsten bu durum da...

Yazacağım, daha çok yazacağım diyorum her sene; üç senede bu durumu ancak şu son 6 ayda köklü olarak değiştirebildiğime inanıyorum, öncesindeki 6 ayın etkisi de hakim tabii ki. :)

Dil Çalışacağım derim yıllardır, gerçekleştirebildim mi orası meçhul. Kimi zaman, gördüğüm herhangi bir cümleyi kelimeleri basit veya az biraz orta düzeyde de olsa doğru anladığım oluyor. Bunu da bir gelişme sayıyorum işte... :)


Derken Kasım ayındaki ara sınavlarda Avm'lerde gezerken tüm yapılmış hazırlıklar altında bunları düşündüm işte. Geride kalan-şu ana yansıyan ve gelecek dediğimiz şeyler, nasıl yansıyor her hazırlık ve başlangıca. Bu senenin sonuna gelirken, gerçekleştirebildiklerime sevinir halde buluyorum kendimi işte. Çok şükür...

Gerçekleştirebildiklerimin hiç kolay olmadığını gördüm bir de. Ben bir sürü plan program yapar ve kendime en büyüğünden hedefler koyar halde iken, şunu unutmuşum; "Büyük başarılar, küçük küçük adımların birleşmesi sonucunda gerçekleşir." Oysa biz küçük adımları es geçip ulaşmaya çalışırız hedefe, en acelesinden. Yapamamayı, vazgeçmeyi, yeniden sarılmayı ve en sonunda da sabrı öğretti bu süreçler bana...



Hayallerimiz için oluşturduğumuz tüm hedeflerimiz; hazırlıklarımızın, başlangıçlarımızın ve de bu güzelliklere kapıldığımız anlarda geçiyor işte... Benim karşıma çıkan ve en sevdiğim süslemeleri gösteren resimler bunlar oldu bu sefer. Sanmıyorum bir daha gider miyim yılbaşına dek herhangi bir Avm'ye. Gittiğimiz Avm'ler, ama bu resimlerin oluşmasından öncesi bu konseptler düşünmeye ve bu yazıyı yazmaya itti işte... 

Bu yılı bitmesine 15 günden fazla zaman varken, erken yıl sonu değerlendirmelerime başlamış gördüm kendimi şimdi. 2016; bol kırgınlıklar, bol anlaşmazlıklar ama yaz gününde dolu dolu sevdiklerimizle vakit geçirmelere iten sebepler ışığında geçti... Sevdiklerimin kıymetini de, sağlıklı halde yazmanın ve yazabilmenin değerini de daha çok anladım bu sene.

Çok kavga çok anlaşmazlık ve de çok hastalıkla geçti 2016, sürüyor bile hala. Ama geçmeye yüz sürer oldu bu durumlar bu Aralık'ta... 2017 aratmasın bize geçmişi, yaşatsın doya doya yeni güzel günleri...

Not; Değerlendirmelere erken başladım, karşıma çıkan fırsatları değerlendirdim bir nevi. Son zamanlarda yaptığım bu girişimin faydasını gördüm çokça. Ve sizlerden de bekliyorum ya, erken değil hadi bir değerlendirelim ve bakalım kendimize her noktadan. Sevgilerimle... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...