15 Şubat 2015 Pazar

Seviyorum... - #2 - Can Atilla-Cariyeler Ve Geceler

"Seviyorum..." diye bir yazı dizisi başlatma kararı almıştım, birkaç hafta önce. İlk yazısı burada... 
Bu yazı dizisinde, müzik adına dinleyip beğenerek keşfe daldığım müzikleri paylaşacağım demiştim... Bu yazımın da konusu, Can Atilla'yı keşfetme müziğim hangisiydi ve en çok hangi şarkısını dinledim. İyi okumalar... :)


Can Atilla ile tanışma şarkımız çok garipti esasında. Televizyonda Kral Pop'un, neredeyse tek müzik kanalı olduğu zamanlarda bir defasında klip şeklinde çıkmıştı Cariyeler Ve Geceler şarkısı... Ve sonra sürekli çıksın dursun da izleyeyim diye beklemiştim. Öylesi güzel öylesi tatlı gelmişti müziği ve sesin tatlılığı... (Ses bir kız sesi tabii ki...)

Can Atilla'dan bahsetmişken "kimdir?" dersek eğer; Türkiye'de New Age müziğinin uluslararası platformda temsilcisi olmasından başlayıp, diğer her türlü bilgisini burada bulabilirsiniz...


Gelelim tanışma müziğimizi söyleyen kişiye, Elif Gökalp adlı bir sanatçıymış. Sesine sağlık... Cariyeler Ve Geceler'i 2008-2009 senelerinden biri biliyorum ancak, Can Atilla'ya ait olduğunu yeniden keşfetmem bu sene gerçekleşti. Klibini daha değişik ve daha çok bir kuşun üzerinde uça bir kız da vardı diye hatırlıyorum. Ama değişmiş sanki... Üst üste dinleyememiş olmamdan ötürü, bu sene ancak tam kaynağını bulabilmem gerçekleşti. Can Atilla'ya dahi ait olduğunu bilemiyordum tam, derken Can Atilla'nın müziklerini keşfe dalmışken karşılaştım yeniden geçen haftalarda. Çünkü, ilk dinlediğim zamanlar internete şimdiki kadar hakim değildim... Dinleyin derim, ben hala dinlediğimde beğeniyle dinliyorum. :)


Bir şarkısı daha var ki Can Atilla'nın, Rumeli Hisarı'nın Yapılışı, bir başka dinlerim yine kendisini. O şarkı için de, buraya bakabilirsiniz... Bir tek iki yapıttan değil, birçok güzel eserin sahibi Can Atilla... Müziğiyle Anadolumuzu, ülkemizi, çok güzel tanıtıyor dünyaya... 

Diyorum ki; Can Atilla'yı dinleyin, kendisi başarılı bir müzisyen. İleriki zaman da başarılarının daha da katlanacağına inanıyorum... Bu Pazar'ın müzikleri, bu iki şarkı olsun diyorum. Mutluluk ve umut aşılasın, her iki müzikte inşallah...

Ve içimize ferahlık dolacak haberler alabilmemizi umuyorum bugünlerde bir de... Zira günlerimiz epey kötü haberlerle geçiyor, ülkemiz vahşetlerle dolu maalesef... Yine de mutlu ve huzurlu pazarlar olsun. Bugün bizim Antalya'dan Bursa'ya dönüş günümüz, yani artık evimize dönüyoruz. Tüm yolculuk yapacaklar olarak, hepimize iyi yolculuklar olsun inşallah. Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...