9 Ekim 2013 Çarşamba

Fotoğraflarla 1 Haftam - #19


Fotoğraflarla 1 Haftamın önceki yazılarını bulmak için buraya tıklayabilirsiniz...

Bakalım geçtiğimiz hafta nasıl geçmiş? :)


Haftaya Salı günü gelen soğuklar damgasını vurdu. Hafta bitene kadar adeta tir tir titretmeye yetti kendisi. Bu sene soğuk Ekim ayının başından geldi. Geçecek diyorlar, sıcaklar bir süreliğine daha gelecek diyorlar. Ama bana nedense hiç öyle gelmiyor. Hayırlısı olsun. 

Resimde görüyor musunuz bilmiyorum ama; kollarını açmış atlayan bir ördek var, yavru ördek. Evet bu Ekim'de soğuklar böyle bodoslama atladılar işte. :)


2 hafta sonra nihayet başladım derslerime bu hafta. Ve kendimi de çok çok tebrik ettim. :) Ama ucunda Perşembe günü de başlamazsam derslerime, kitap okumama ve bilgisayarı açmama cezası vardı. Onun da etkisi büyük oldu. Velhasıl, bir gazla başladım sonunda çalışmalarıma. Umarım bu gazla vizelere ve finallere kadar tamamen hazır olurum... :)


Ekim hızla gelince bende; Ekim yavaş gel gibisinden yazmıştım bu fotoğrafı paylaşarak Perşembe Akşamı. Zira çok soğuktu ve kapalı balkonda oturduğum halde tir tir titrediğimi hatırlıyorum. Soğuk havalar geldi ise, benim de üşüme vakitlerim geldi demektir. Her şekilde ve çoğunlukla... :) Sanırım bu haftanın eseridir; üzerimdeki kırgınlık ve ara sıra titreme hallerim... 


Kağan'a bu sıra severek giydirmeye başladığımız, bir akrabamızın ördüğü Atatürk Yeleği ile ne zamandır fotoğraf çekmeyi istiyordum. Bu Cumaya kısmet oldu, Atatürk Yeleği ile fotoğraflamak Kağan'ı... :) Önlerinde cep figürü var, kenar kesimleri farklı. Çok ama çok yakıştırdık bu yeleği Kağan'ıma. Ören akrabamız Fikriye teyzenin ellerine sağlık. :)


Bu da yeleğin önden görünümü. Arkasında da bir parça var, Öndeki ceplerinin renginde kenarları düğmeli bir parça düşünün... :) 


Ablam geçtiğimiz hafta, Ekim'in 1'inde yeni işine başladı. Bir önceki işindeki görevi hem yorucu idi, hem de Kağan'a haftada bir gün vakit ayırmaktansa haftasonu tatilinde ailecek bir arada olabilmeyi istiyorlardı. Şükür haftasonu tatili var şimdiki işinde... 

Bu haftasonu ablamla beraberdik yani. Bana garip geldi doğrusu ve böylesi daha iyi oldu... :) Şimdi eniştemle tatilleri bir tutacak haftada bir günde olsa... :) 

Ve üstteki fotoğrafın konusuna da gelirsek; Kağan annesi gelince annesine sardı çoğunlukla haftasonu... :) Gitti önce sırtına yaklaştı, kafasıyla rahatsız etti. Yetmedi başka yollarla da rahatsız etti. Sırf ablam koltuğun öteki tarafına geçmesine izin vermedi diye. :) Ama ikinci fotoğrafta da görüldüğü gibi yakalandı... :) Anne-Oğul-Baba, hep gülsünler. Ailecek gülelim inşallah...


Pazar günü sabah keyfi, pazar kahvaltısı, çay keyfi, Sonrasında da hazırlık ve gezme vaktiydi... :) Ailecek dolu dolu geçen bir gün oldu. Bu da gezmeye çıkmadan önce çektiğim bir fotoğraftı... 

Bu sıra ve bu fotoğrafla dilediğim dilek ise şu oldu; Hepimiz olanlara rağmen gülebilme cesaretimizi yitirmeyelim, İNŞALLAH... :)


Ve haftanın son fotoğrafı, Kağan Efe'nin atkılı-bereli fotoğrafı oldu. Kağan kafasında şapka tutturmaz... Ama sıkmayan bere olursa taktırıyor bereleri işte. :) Kağan bu senenin atkı-bere sezonunu açtı bu pazar. Kuzucuğuma dayanamadım yine, çektim fotoğrafını. Can o can, bal o bal... Şu günlerde Allahım tüm kuzucukları soğuktan hastalıktan korusun inşallah... :))


Bu aralar soğuklar başımızdan gitmek bilmedi. Bizler de dikkat edelim kendimize. Gerçi biraz azaldı ilk günlere rağmen, iki gündür. Ama yine de soğuklar bir süre daha gitmeyecek gibime geliyor. 

Bu kış için hazırlık yapıp, şifa çayları çorbaları içmeli bol bol. Bizim evde bol bol içiliyor. Umarım hastalanmam şu aralar, üzerimde bir kırgınlık var gibi hissediyorum doğrusu. Neyse hayırlısı diyelim efendim. Sağlığım şükür iyi gidiyor bu arada, fizyoterapi derslerimiz şükür yolunda... Aman Nazar Değmesin. :) 


İşte böyle geçti bir hafta daha ve geçmeye devam ediyor günler. Dikkat edelim sağlığımıza, huzurumuza ve hayatımız içindeki kişilerle ilişkilerimize... Sevgiler ve bol şifa dileklerim hepimiz için... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...