15 Ekim 2013 Salı

Fotoğraflarla 1 Haftam - #20


Daha önceki Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarımı burada bulabilirsiniz... :)

Bu hafta pek bir sakin geçti benim için... Ders çalıştım, sakince oturdum. Ama şimdi bayram arefesinden yazıyorum. Sabaha bayram... :) İçinde bulunduğumuz haftaya güzel girdik. Ve bugün geldik 20. hafta değerlendirme yazıma. :) Bakalım geçen hafta neler olmuş?


Dediğim gibi bu hafta sakin ve az fotoğraf ile geçti... :) Bu hafta gün batımında hep çizgiler vardı, ya da bana denk geldi... Düşüncelerim aldı başını gitti yine, resme bakınca şimdi... :)

 Neyse dağıtmayalım konumuzu. 


Günlerden Çarşamba iken, Kağan bey uyumamaya niyet etti akşam. Gece 12'yi geçiyordu yatağa kendi başına sarılmaya başladı. :) Kağan'dan enteresan yatış şekilleri işte. :)


Dedim ya, bu hafta çok fazla gün batımından resimler vardı. Benim en sevdiğim dış mekan resim çalışmalarından biri. Çalışma demişsem, öylesine işte... :) 


Bu da güneşin batmasına ucundan azıcık kalmış iken yakalamak istediğim bir an. Tabii fotoğraf karesine pek yansıtamadım ama yine de belli oluyor. :)


Kağan Efe, Cuma günü epey huysuzdu. Tüm gün uyumadı, diş sıkıntısı vardı. Bir de hırçındı ki o gün, aman aman... :) Ah şu diş sıkıntıları geçse diyorum bazen. Ama bitince bir diğer yeni sıkıntı gelecek, tahmin edebiliyorum. :) 

Üstteki resim, Kağan'ın yatıp yatmama kararsızlığını anlatan bir resim işte... :)


Ya şu gün batımının çizgilerine ne diyorsunuz. Resimi yamuk çekmem biraz bilerek oldu esasında. Bence olmuşta, yakın plana alıp da görüntüleyebilirmişim yahu. :) Düşündürüyor beni bazen gün batımları ve gün bitimleri :)


Cumartesi gününde hızlanan bayram hazırlıkları dün ve önceki gün daha da hızlandı. Bugün son bulmak üzere şu saatlerde. Eh hazırlıklar sonuçta... Yani haftanın son günlerine doğru hızlanan bayram temizliği ile beraber, dün camımıza camımıza konan uğur böceği karşınızda. :) Üstelik 1 değil 2 uğur böceği vardı camımızın dış kısmında. Acaba bu bayramımızın ve tatilimizin güzel geçeceği anlamına mı geliyor? :)

İnşallah öyledir dostlar... Gerçi nasıl yorumlarsan öyle derler, ben öyle yorumladım... :)


Ve dün bir de temizlik bitince, film izleme vakti geldi teletabilerin. (Teletabi diyorum, Ablam, eniştem, ben ve Kağan olarak 4 kişiydik çünkü. Gerçi Kağan ara sıra bakınmalarla yaramazlık peşinde idi) Neyse İntikam Oyunu filmini izledik dün. Ve yarım kaldı dün akşama doğru yemek vakti ile. Bugün filmin sonunu izleyerek ben tamamladım. Benim dikkatimi çekti aslında, bir ara bahsetmeyi düşünüyorum. :) 


Ve bir hafta işte bu anlattıklarım çerçevesinde geçti. Bakalım yarın başlayacak bayram nasıl geçecek. Umarım hepimiz için güzel bir bayram arefesidir bugün. :) Cümleten kurban bayramımız mübarek olsun diyorum. Sevdiklerimizle güzel kucaklaşmalar ve sohbetler geçireceğimiz, Ağız tadıyla bayram lezzetlerini tadacağımız bir bayram olsun inşallah... :)

Sevgilerimle, İyi Bayramlar. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...