24 Kasım 2014 Pazartesi

Fotoğraflarla 1 Haftam - #73

Fotoğraflarla 1 Haftam, her biten haftayı değerlendirmeye çalıştığım bir yazı dizisi. Bu yazı dizisi kimi zaman o haftayı nasıl geçirdiğimi düşünmemi sağlıyor, çoğu zaman da resimlerle sakladığım anılara dönüp baktığımda yazdıklarımla yeniden geri dönüyorum bu yazı dizisi sayesinde...

Diğer Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarım için buraya,

Daha fazla fotoğraf için de İnstagram hesabım burada... :)



Geride bıraktığımız hafta, okumakla ve yazmakla geçti benim için yine; hem de daha yoğun olaraktan. Malum sınav haftam yaklaşmak üzere bir Aöf'li olaraktan. Bu hafta ile beraber kaldı 2 haftamız. :) Epey ilerledim ama daha bitirmem gereken birkaç ayrıntılı ünitelerim de hakim hala. Bakalım vizelere yeterince iyi hazırlanabilecek miyim yine? Ben hala yapabilirim diyorum da... 


Bu resim geçtiğimiz hafta başında tarafımca çekildi, hikayesi ise burada... :)


Bu haftasonu annemi, İstanbul'a teyzesinin ziyaretine yolladık. Cuma gitti, Pazar geldi. Annemin teyzesi hasta, buradan ev almışlardı sene başında. Hastane kontrolü için İstanbul'a doktoruna gittiler 1 ay kadar önce, ama henüz dönemediler. Durumu ise belirsiz şu an. Ama inşallah iyi olacak zamanla diye düşünmek istiyoruz... 

Annemi yolladık bu hafta İstanbul'a ama, alışkın olduğum bir durum değil annemden ayrılıyor olmak hala! Annem için de durum böyle elbette. Allahım ayırmasın cümlemizi de; biz sürekli birarada olmaya alışık olduğumuzdan -2 günlük de olsa- arıyorum annemi. Bunu tekrardan farkettim. Annem de arıyor hepimizi yokluğumuzda elbet ama, Kağan'ımdan ayrılmak daha da zor şimdi onun için. Tabii bu hepimiz için böyle... :)

Üstteki resim ise, Cuma günü gündüz vakti çekilmiş bir fotoğraf geçen haftadan. Maşallah canlarıma...


Velhasıl, geçen hafta Cuma annem gitti ablam geldi. Haftasonunu ablamla geçirdik; Kağan Babam Eniştem derken, güzel bir haftayı daha geride bırakmış olduk. Ders çalışmalarıma tüm hız devam ediyorum, bu konuda da bir maşallah alabilirim bu tarafa... :) 

Mutlu bir hafta olsun inşallah yine. İnşallah verimli çalışmalara gebedir ve dolu dolu geçer bu hafta da. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...