15 Ağustos 2014 Cuma

Look Up (Yukarı Bak) - Garry Turk Videosu...


2 gün önce bir video izledim; videonun ismi Yukarı Bak ve videoda konuşan kişinin ismi de Garry Turk. Videoda internet bağımlılığına ve internete kucak açarken normal hayattan kendimizi soyutlamamıza dikkat çekiliyor. Videoyu izledikten sonra hak vereceğinize inanıyorum sizin de. Bunu burada paylaşmak istedim, çünkü bazen yeri geliyor bende çok tutkun oluyorum internete. Ayrılmak güç geliyor bana da... Ve bir süredir kendimi sınırlayabiliyor oluşuma mutluyum... 



Videoyu izleyin istedim sizde. Ben Garry Turk'ün duyarlı oluşuna hayran kaldım. Hayatı kaçırmamak adına bilinçlendirmeye birebir video olmuş bence. Ben kendimi bilinçli diye düşünürdüm ama, videodan sonra daha da dikkat etmem gerektiğini düşündüm... 


Ben bu konuyu hep şöyle düşünürüm; 

"Biz şanslı çocuklardık, ya şimdiki zamanın çocukları? Şanslılar mı bizler gibi?" derim kendi kendime... Düşünüyorum; çünkü yeğenim, kuzenim ve tanıdığım tanımadığım birçok küçük çocuk var. Bunlar sırf küçükler için de değil, hepimiz için geçerli. Bu dünyada yalnız değiliz, birbirimizi düşünerek ve önlemler alarak yaşamak daha güzel...

Bende bir süre önce internete daha çok yönelen tarafım açısından sınırlarımı çizme kararı almıştım. Asosyalleşmemek gerek, hayatın içinde hayatı dolu dolu yaşayabilmek için uzaklaşabilmek gerek bazen diyorum. 

Çünkü Garry Turk gibi düşünüyorum bende; "Sosyal" dediğimiz bu medya bilgisayarlarımızı açıp kapılarımızı kapatmamızdan ibaret... 

İnterneti seviyorum ama, zararlı kullanmadığıma inansam bile, bir sınırı olması gerektiğini düşünüyorum...

Bende destek veriyorum bu harekete demek istedim bugün ve yer vermek istedim bloğumda. Bir yeğenim var biliyorsunuz, ona örnek olmak için her gün daha çok çabalıyorum. Ne görürse büyüklerinden onu uyguluyor çünkü çocuklar, artık daha çok biliyorum. 



Kısaca, Garry Turk'ün da dediği gibi; 

"Telefonundan kafanı kaldır, ekranı kapa. Hayatı sanal olmayan bir şekilde yaşa…"

Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...