16 Eylül 2013 Pazartesi

Gidenlerin Ardından


Bu sıra kulağımda şu dizeler dönüyor;

"Gidenlerin ardından baka kalmak hep bana." Hep kısmı hep hakim değil tabi. :)


Resimdeki Damla'm ile vedalaştık Cumartesi akşamı, yani dün... :) Şimdi o da birçok öğrenci gibi uzaklarda. Hayırlı bir öğretim yılı diliyorum hepsine. Kendilerine çok çok iyi baksınlar. :)

Anladım ki dün yine, vedalar bazen normalinden de zor. Dün vedalar ve ayrılıklar hakimdi bizim evde. Sitemizde her an uzanabileceğim derece yakınımdaki, kaç yıldır beraber büyüyüp bu yaşa geldiğim arkadaşlarımdan 2'si dün hazırlıklarını yaptılar bu sabahta yola çıkıp gittiler okullarını okuyacakları şehirlere. :)

Bu sabah ikisi de (Melike'm ve Damla'm) yola çıktılar, sağ salim de vardılar yeni yurtlarına şükür. :) Okullar yarın açılıyor, tüm öğrencilerimize sağ salim yolculuklar ve başarılı bir öğrencilik dönemi diliyorum... :)


Demek istiyorum ki bu konuda, vedalaşmak bazen çok zor. Ve ayrılmak ve uzak düşmek düşüncesi de. Ancak uzaktaki sevdiklerimizin bir sağlık haberini mutluluk haberini almak yetiyor esasında hasrete dayanmaya. :) Sağ salim gitsinler, sağlık ve mutlulukla da gelsinler inşallah...

Sitede birkaç gün sonra gidecek son arkadaşım Seda'm ve ben varız şimdi. Mesafeler bizi uzak düşürecekse de 3'üyle de, kopmayacağıma inanıyorum. Sitede onlarsız olacak olmak o kadar batmıyor artık da, "Umarım sık görüşebiliriz de özlemleri çok dokunmaz." diyorum sadece. :)

Tüm öğrencilerimiz için dileğim; yeni okul dönemi başarılı, sağlık ve güzellik dolu olsun.

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...